Step up !

Nyss hemkommen från ett Step up pass, va riktigt roligt och spralligt som vanligt :D Är så gött när de är i Fagerås , man kommer och är som man är :) De gillar jag ! Drog med mig Johanna också... I morgon är det ju dax för fotbollsträning också :) Ligger för tillfället i hårdträning, får lite dåligt samvete för familjen, men i morgon är träningen mellan 20-22 så då har Lucas lagt sig ändå, så hinner umgås med La familia en stund i morgon iaf :D Sen på Torsdag är det ju vägning...och sen en ny träningsvecka, men jag mår bra av att göra det och då är det väl meningen att man ska fortsätta ?
Lucas är så goo nu, han har blivit lixom så stor på ett sätt och så lättsam att ha och göra med, hemma iaf :D
Men inga problem utan han grejjar och rotar för sig själv. På fredag är jag ledig och vill hitta på något med honom. Fråga även Linn som är hemma denna veckan om hon ville med, och det blev ett ja. Men vet inte riktigt vad man ska hitta på, badhuset, leklandet, Mariebergsskogen? Misstänker att det sistnämnda är täck med snö, så går nog bort direkt.
Men vilket badhus är bra? Som inte ligger för långt bort, är så trött på Deje och Karlstad, finns inget roligt för de barn som inte kan simma ju!! Ja vi får se vad det blir.
Sitter och kollar på Handboll nu, Sverige har ju varit så himla bra, så kanske kan bli ngt? Inte sådär jätte intresserad men finns ju inget annat att se på, så blir lätt att man kikar ändå!
Nja... Nu ska jag ta mig en banan å lägga mig raklång i soffan !! Trött som bara den så skulle nog kunna gå och lägga mig, hmmm.... KANSKE blir så !!!!
Natti Natti...
Ser det inte mysigt ut, så säg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0