Sjukling..

Jag har gått och blivit förkyld :/ Usch hatar att vara sjuk, hör inget för det täpper igen öronen och kan inte träna som jag vill :(
Tog en promenad med hunden förut så han fick gå lös, var helt slut när jag kom hem ...
Skulle varit på fotbollsträning, men fick ställa in så jag blir frisk ngn gång ..
Idag har varit en lugn dag, Lucas å Nicke var ute på fm medans jag tog min promenad och åkte pulka med Tilde och Theo, sen åkte vi till pappa en sväng för lite fika. Och hem och tvätta , jihooo va kul det är !
Lucas har blivit så duktig med att gå på toa, har inte hänt en nr 2 olycka på hela helgen, känns så bra ! Han har tilloch med gått och satt sig själv. Så duktig. Men jag hoppas ingenting för det går verkligen i perioder märker jag. Hoppas nu det går bra på dagis i morgon!
Lillprinsen min.
Sitter och kollar på Click, har sett den filmer förut men är lite småkul faktiskt, den har börjar nu efter reklamen, så jag kolla klart, innan jag slumrar i soffan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0