Hungri

Jag är jätte hungrig och har inte en enda points kvar :/ Inge fredagsmys har det varit heller, vet inte vad ja ska koka ihop, blir väl banan antar jag, mättar och inga points, känns sådär kul :P
Har varit på spinning idag igen med Malin, va gött men blev inte alls lika svettig som sist, kanske måste avancera? Haha jag känner dock att min kondition har blivit mkt bättre och jag orkar mkt, mkt mer :) Kanske inte är 100 år i kroppen nu som jag säkert vad tidigare !
Dagen idag, blev ju lite kaos, haha jag och Linn skulle ju till leklandet och skulle träffas utanför 5 i tio, för det öppnade tio. Jag ringer till Linn vid 10 i och då ska hon precis sätta sig i bilen, och den startar inte, så jag får åka och hämta henne på rud, Lucas lagom glad för han trodde vi skulle gå in på leklandet, väl hämtat Linn och tillbaka är Lucas jätte glad för vi ska gå in på leklandet, så vi går in. Men Lucas smarta mamma tror ju att öppettiderna är som de alltid varit, så väl inne ser jag att de strukit över öppettiderna för Onsdag-Fredag 10-18 och skrivit 14-18. KUL !!!! Där står vi med Toki som trodde han skulle få gå in och leka , så är det stängt :/ ha va gör vi nu då, finns ju fan inget att göra i denna staden heller, så Linn va hungrig så vi åkte till donken, och sedan till leksaksaffären där han fick välja en leksak. Och jag tyckte så synd om honom, såg hur ledsen han blev i sitt lilla öga :(

Åkte hem och damsög och sen kom Mimmi och Lovis en sväng, alltid lika kul och ses inte alltför ofta nu för tiden, blir ju så när båda jobbar heltid !
Tror prinsen börjar bli sjuk, varit väldigt ledsen under em. och låter lite hes på rösten. Håller mina tummar.

Ser på let´s dance, finns ju inget som vanligt att se på tv. Så det ska jag fortsätta med nu !
Natti Natti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0