Genomförkyld

Jaa det kan man lugnt säga, de rinner från öga och näsa så jag håller på att bli galen !
Vill nysa hela tiden men det går inte så det bara rinner ur ögonen och jag ser inte ett skit, men bra att det kom nu så det inte kom i helgen när vi ska iväg med jobbet!
Men hatar verkligen förkylning, det var längesedan jag va såhär förkyld! Nej nu ska jag inte klaga på det !!
Rapport ang. blöjan idag på dagis. Hade gjort nr 2 i byxorna och kissat innan han han in på toan, då han var påväg. Stackaren, förstår inte varför det fungerar så bra hemma, men antar att han har fullt upp på dagis så han hinner inte med att känna efter ens utan det bara kommer, men vi får hoppas att han kommer på det snart. Men här hemma går det jätte bra, för tilloch med i morse så kom han från lekrummet och sa till att han behövde bajsa. Så han vet ju, men inte så lätt antar jag när det finns mkt roligare saker att göra på dagis än att sitta på toaletten !
Nyss hemkommen från en promenad med hunden, trodde jag skulle dö, jätte andfådd och gick inte ens fort. Men så är det väl, kände att jag behövde lite frisk luft iaf.
Nej nu tror jag att ja ska åka ner på affären och köpa massa c-vitamin så jag blir friskt ngn gång !! Önska mig lycka till :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0