Birka Paradise

Vilket place alltså, haha verkligen ett speciellt folk som är på de där båtarna, ska inte säga så mkt då jag hade svin kul, men man får väl tacka sällskapet för det :D
Hur mysigt som helst och trevligt som bara den!
Herregud va fulla alla folk var, å även på Lördag morgon, många man sett kom i samma kläder åHH herregud säger jag bara.
Hände dock en mindre trevlig incident, behöver inte nämna det här. Men håller alla mina tummar på att allt kommer att gå bra!
Båten var också kanon, men man kan ju undra vad alla äckliga människor har gjort i de där hytterna, tur att man fått lite i kroppen så man inte tänkte på det när man skulle sova :D
Sitter just nu med Lucas vid bordet då han degar och jag har nyss satt på potatis, blir så enkelt som hemmagjort potatismos med korv. Orkar inge avancerat då jag fortfarande är sliten efter helgen antar jag, haha helt död!!
Har även hunnit med en 40 min, promme med hunden. GÖTT å ha det gjort, har ju ätit som fan i helgen så måste verkligen ligga i hårdträning nu :D
Plus att det kanske blir lite utgång eller liknade på fredag, då Cenita bjudet med mig och Mimmi på "Modell för en dag" som jag redan tidigare varit på, men följer med för att det är kul att umgås bara !!
Nej nu är maten strax klar, så måste ta hand om det nu !!
KÖRV å MOS, gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0