Bara blajj...

..a som jag skrev, bara skit på tven, finns inget roligt att se. Vad har hänt ? TÄnkt va mkt bra det fanns att se under jul och nyår :D Då kunde man sitta bänkad hela dagarna om man så ville, men nu ingenting !!!

Var iväg på VV förut, och hade gått ner 0,9 :D Jätte nöjd, jag har ju tränat som fan denna veckan allt möjligt, så börjar nog bygga lite muskler också nu, så kanske man kan bli lite "tightare" !
Så nu fortsätter vi som jag gjort denna veckan så går allt det här vägen :))
Har nu bestämt vad jag och Linn ska hitta på med Lucas i morgon, vi ska åka till Leklandet, jag tror det kommer va ganska så uppskattat :D
Linn kommer nog uppskatta det också antar jag, haha!!
Kollade på vad man skulle kunna hitta på i helgen, såg att dom hade skridskouthyrning på mariebergsskogen och även pingviner som barnen kan ta hjälp av när de ska åka, skulle vara roligt att pröva med Lucas, därför skulle det passa så bra om man kunde hyra för att se om han ens kan stå på ett par skrillor , och om han tycker att det är kul !
Jag har ju inga skridskor ja, så de får bli nicke som åker med! Skönt att göra något ute, och tror de ska bli fint väder också, ta med sig lite varm choklad och mackor. Gud va mysigt, och va sugen jag blev på det nu !
Har fått på handbollen, och jisses va jämt det var då, tror dom måste vinna idag va de ngn som sa på jobbet, haha fråga inte mig, jag har noll koll :P
Längtar så fruktansvärt efter sommaren så lägger in en längtans bild :
sOMMAR DE...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0