Älskade barn

Åhh jag bara Älskar min lille son, han är för underbar alltså, varje gång jag kommer hem från jobbet säger han "Heej Mamma, jag vill krama dig" Finns det något mysigare!! Ska visa och berätta vad som hänt under dagen osv.
Så gooo!
Är fortfarande förkyld så ingen träning för mig inte :/ Sprang 10 ggr upp och ner från trappan haha jag var helt död efteråt, så får nog ta det lite lugnt några dagar till :( Vill, vill vill träna men antagligen så säger min kropp ifrån !!
Sitter och kollar på handbollen, hoppas på vinst såklart!

Nicke ska puttutala (som Lucas säger) räkningar nu, så han måste ha datorn. Men jag kanske skriver en rad sen!
Se om vi blir fattiga första dagen på löningen haha...

Kommentarer
Postat av: Marie

Goding då:) Såg han på teatern idag.

2011-01-25 @ 21:00:40
Postat av: Anna

Ja eller hur ! Okej, va du med på teatern eller?

Va den bra?

2011-01-26 @ 19:20:16
Postat av: Marie

Ja mina barn skratta hysteriskt:) Mycke prutthumor, de gillar dom;) Vi va lediga men gick med ändå!

2011-01-27 @ 08:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0