28,5...

Jaa så många kilo har jag gått ner nu ! Helt sjukt ! Vill ha en gammal bild på mig, men har ingen ! Skit också skulle vara så kul att ha en!
Sitter och morgonmyser med Lucas i soffan nu! Vi ser på barnprogram, innan vi ska göra oss i ordning och köra han till dagis medans jag ska åka tåget mot Stockholm på konferens !
Älskar att börja senare så jag kan va hemma och mysa på morgonen !!
Igår gick verkligen hela dagen hur fort som helst, jobba, systemet, Viktväktarna, Skjutsa hem mamma, hem äta mat, ut med vovven. Sen köpte jag 1:a säsongen av Svensson Svensson som vi såg på ! Är ju så jävla bra, skratta hysteriskt hela tiden :)
Har massa saker att göra innan jag ska köra iväg Lucas, packa, duscha, göra mig i ordning, laga lite lunch osv.
Så får nog börja redan nu !!
Lucas morgonmyser i soffan !! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0