2 dagar kvar...

Till vår konferens resa.. ska bli så kul !! Längtar som bara den, har kanske för stora förväntningar haha men de tror jag inte !
Blir galen på detta med toalettvanorna på Toki, haha hemma går det jätte bra, igår på dagis gick det jätte bra ingen påse med hem :P Men idag då hade han gjort ifrån sig igen, troligtvis var dom ute då, så kanske inte så lätt, men jag vet att han själv tycker att det är jätte jobbigt, för han typ skäms stackaren!
Men antar att det bara är att fortsätta? För han vill ju verkligen inte ha blöja på sig, han skriker ju rakt ut! Och känns ju inte som man vill tvinga honom heller, då kan ju det bli fel !
Tror jag tar mig en vilodag idag från tränande och promenad, Frejson har varit hos sina syskon och busat hela dagen så han ligger som en klubbad säl så jag tror inte han behöver en promenad, och min kropp pallar nog inte :/
ska äta massa frukt och se på " I rymden finns inga känslor" Filmen kom ut på DVD idag och om jag längtat,
ska bli jätte kul att se den !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0