Vabbar idag

Idag är jag hemma och vabbar, Lucas krångla som bara den inatt och när han väl kom till ro och la sig hos mig var han som en kamin, jag tog tempen och den var 39 grader. Happ tänkte jag, bara att vara hemma idag. Gav honom en alvedon och han har verkligen panik för stolspiller nu, kommer aldrig mer att ge honom det. Fy fan. Men var verkligen tvungen eftersom febern var så hög och han låg och typ skaka, och kunde inte ligga still.
Men aldrig mer säger jag, så ska iväg till apoteket sen så ska jag se vad dom har för ngt bra.
Men han har iaf inte haft någon feber på hela dagen så jag vet inte vad det var för topp han hade inatt. Men kan ju bli så!
Så vi har städat som fan här hemma idag, eftersom han varit pigg. Har gjort fint och vädrat alla sängkläder och bytt nytt. Älskar rena lakan så kommer somna så gött ikväll. Bytte i alla sängar och damsugit, torkat golv, grejjat i källaren och först nu sitter jag i soffan.
Lucas har lekt i sitt rum och tagit det lugnt, men har pratar ju som fan hela tiden, haha helt slut i huvudet . Men det är iaf kloka ord och frågor som kommer ur munnen <3
Ska lägga in lite bilder, har "hittat" systemkameran igen och måste försöka ta lite bilder, så dåligt på det senaste tiden :/
Fick av mamma från båtresan !
Sötis !!
Bustroll
Gillar att dega
Gjort en degkorv...
Dagens form :D
Försöker nog prata , som vanligt haha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0