Spindelmannen

Idag när Nicke hämta , hade Linn på dagis målat Lucas till spindelmannen igen i ansiktet. Och Lucas tycker att det är så kul att bli målad. Han älskar även att klä ut sig, så gissa om han var nöjd idag ?
Har nyss kommit hem från en iskall promenad med Frejson, var hur kallt som helst men gick ner mot fryken och det blåser alltid så kallt där neröver. Mina kinder känns som 2 isbitar. Gick väldigt lugnt idag eftersom jag är förkyld IGEN! Va en månad sedan nu och är mkt trött på detta !
Så nu längtar jag till våren så alla baciller kan försvinna, och man kan vara ute på kvällarna och grejja i trädgården !
Tänk va mysigt när man kan plocka de första tussilagona med Lucas och sätta på bordet och vitsippor !
Åh nu längtar jag jätte mkt ! Denna vintern har varit allt för lång alltså !
Hoppar fotbollsträningen idag så jag blir frisk, har inte tränat på hela veckan, men bättre man vilar upp sig annars kan det få oanade konsekvenser har jag hört. Så jag tar de säkra före det osäkra. Får räcka med små promenader med vovvsingen!
Haha Malin skrev sms förut att det är VM i skidor i Oslo i helgen, så vi kommer inte vara ensamma iaf.
Och vi är ju så världsvana och alltid Emma som brukar ta hand om oss, så resan dit / hem kommer nog bli lite sällskapsresan men kul kommer vi garanterat att ha !
Johnny och Håkan Hellgren, jaa det är en historia för sig, eller vad säger du Berg ?

Kommentarer
Postat av: Linda

Väldigt fin blogg du har :)

2011-06-01 @ 07:17:04
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0