På äldre dagar...

... Ja då ska man inte spela fotboll / sporta utan att stretcha ordentligt har jag nu lärt mig 2 GÅNGER !!Förra sommaren när vi körde korpen vred jag mitt knä åt andra hållet och nu har jag sträkt mig så inni bomben i min hört så jag va iväg på massage idag och frågade om han även kunde kolla min höft, och med glädje satte han nålar och jag var så fruktansvärt spänd i mitt ben så det gick inte att vri om nålarna och när han koppla ström (ganska starkt sa han ) så rörde sig inte huden pga. spänningarna i benen och då är man spänd tydligen ! Kom på att han inte gav några råd hur jag skulle göra , så vi får väl se om jag orkar träna , va ute  med hunden förut och då gick det ganska bra, i början gör det jätte ont och jag haltar mig fram, men efter att ha gått en stund så går det bättre. Mjukar väl antagligen upp musklerna lite !
Så med facit i hand, så ska jag verkligen börja stretcha innan det händer en gång till !
Idag när jag och Toki kom hem , hade vi hela uppfarten med blötsnö att se fram emot så det var bara att hugga tag i skyffeln och göra några vändor. Helt slut blir man efteråt, den var ju så tung :/ Så hade plogbilen lagt upp en rejäl kant också , Tackar !
Nu sitter jag i soffan, och här ska jag sitta och äta bananer. Är hungrig som fan och nyss ätit :D Blev lite kokt potatis, kött och rivna morötter, blev sådär mätt. Men bananer blir man mätt av så jag hoppas Nicke köpte ett gäng ;-)
Tog lite bilder i helgen när Lucas var ute på sin första cykeltur för året, det gick jätte bra och han hade inte glömt bort hur man gjorde :) Men svårt att tänka sig nu när det ligger snö igen på gångbanan :(
Överlycklig lite kille
Hittade denna bild också, Togs från vårt hyttfönster när vi åkte på Kryssningen.
Ganska så fint faktiskt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0