Mysmåndag

Har varit en mysig måndag idag. Hämtade Lucas på dagis 20 över 2, åkte hem och bygde en hinderbana i hans rum och det var mycket uppskattat :) Så han lekte en stund där medans jag började grejja i köket för att göra klart med bordet osv, som vi slipat och lackat. Blev mkt bättre nu, var så slitet förut.
Sen tog jag en promenad med min onda höft, måste ha sträckt mig regält på fotbollen igår.
Men va ganska gött å traska runt i snön. Liza var med också med Alice så dom fick kuta lite i skogen hundarna.
Sen hem, käka lite mat och bada Lucas och ta hand om tvätten som aldrig tar slut för övrigt.
Sitter och kollar på klass 9A, vilka lärare alltså, de kan verkligen struktera upp och lära barnen på ett skit bra sätt, fast det är en mkt stökig klass.
På fredag ska toki sova hos pappa, jag jobbar på lördagen och Nicke ska iväg på Rally hela dagen/kvällen på lördag så bättre han sover där, så hämtar jag honom efter jobbet ! Första gången han ska sova i deras nya hus, blir nog spännande.
Prinsen våran, så duktig har han blivit med toaletten också, har inte hänt en olycka på jag vet inte hur länge här hemma, och idag fungerade det jätte bra på dagis också, även i fredags. Så håller tummarna men hoppas verkligen ingenting, har inte heller haft blöja på natten på jättelänge.
Så stolt är jag.
Sööötis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0