I´m back...

Har haft en lite break med allt bloggande, har en sambo som okuperar datorn varje kväll mellan 19-23 haha så inte så lätt att komma åt, jag sitter oftast med mobilen men går inte att blogga därifrån. Men får bli ändring på detta nu ! Idag är han inte hemma så passar på !
Livet flyter på som vanligt, jag har åkt på en förkylning IGEN, måttligt trött på detta nu. Men så är det väl. Annars är allt som vanligt. Och dagarna går i rasande fart så hinner inte slå upp ögenen förren det är dax att slå igen dom igen känns det som !
Till helgen åker jag och Malin till Oslo för att hälsa på kära Emma Andersson, ska bli en trevlig och som vanligt händelserik helg . Händer alltid massa skoj när vi träffas :)
Usch jag är proppmätt efter att ätit tacos, blir alltid så äckligt mätt efter det, kanske beror på mängden men äter ju så mkt grönsaker till mängden köttfärs, men usch hatar denna mättnadskänslan !
Kan ju bero lite på cream fraichen också, då jag är lite känslig för laktos !
Men är verkligen en rätt man längtar efter, men när manväl ätit den är det inte så gott !
Neej nu har Lucas somnat och jag ska mysa ner mig i soffan och se på massa bra på tven !
Natti (JA för jag kommer att somna , gör det innan 21 nu för tiden ) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0