Helgen !

Oj vad denna helgen gått fort, men har hunnit med mkt kul och mysig har den varit också!
I fredags var vi ju på väg på Modell för en dag, jag Cenita, Mimmi och Therese. Vi hade jätte trevligt och bilderna blev kanon, tog bara en på mig och mimmi tillsammans. Var ju så satans dyrt, finns annat jag kan lägga pengarna på :D
Men en av bilderna är denna iaf:
Är jätte nöjd och blir nog en förstorning på denna tror jag !!

Lördag fick jag sovmorgon och gick inte upp förrän halv 11 och det var jätte gött ! Sen lekte vi lite och börja dra ur golvet i köket för att lägga i nytt, blev jätte bra för det är vad vi pysslat med idag. Lucas har varit på Kalas med farmor och jag å Nicke har grejjjat med massor här hemma.
Nu är det bara socklar som ska till och lite småfix som ska bli klart inom kort :):)
Har nyss kommit hem från fotbollsträningen också, va så lite folk så blev inte så mkt idag men körde hårt det sista iallafall!
Tog en promenad med frejson förut och skulle vidga mina vyer nere vid fryken, gick vägen vid grisarna och såg att massor hade gått upp mot skogen så jag tänkte varför inte, och började traska uppåt, men efter att gått en stund så följer jag bara efter alla fotspår och märker att jag går i ett naturreservat och har gått runt !!! Faan hur tar jag mig härifrån och va tänkt å ringa efter Nicke när jag fick se att ett ljus och gick ditåt och kom fram där jag gått upp i skogen. Va lite läskigt haha jag ska inte vistas i skogen vet faan ingenting och allt ser likadant ut :D Så ska framöver hålla mig på gångbanan !!

Nu börjar solsidan !! Heja OVE SUNDBERG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0